Logo van Mockus.

Voor eigenaardige vrouwen

VRAAGSTUK //

Melano jewelry biedt vrouwen de kans om zelf hun sieraden samen te stellen. Laat zien wie je bent, inclusief al je eigenaardigheden! De opvallende edgy fotografie moet aangevuld worden met een eigenzinnige toon en stijl. Het brand book is er al en het logo ook. Maar hoe maken we van al die losse schakels één samenhangende en sterke identiteit?  

brochure

ONZE AANPAK //

Door een stoere, stevige letter te kiezen, krijgt de stijl wat meer spanning en contrast. De no-nonsense vormgeving met frisse harde kleuren en veel 'functioneel' wit paasen bij de tijdsgeest van nu. Om het 'that's me' nog meer te benadrukken kiezen we ervoor om met het vierkante kader de kijker mee te nemen in het verhaal achter de eigenzinnige personages. Om het merk meer lading te geven in heel Europa schrijven we Engelstalige koppen die de eigenzinnigheid vieren. De korte teksten voor de brochure verwoorden de merkfilosofie met komische voorbeelden.

RESULTAAT //

Bij de interne introductie is meteen duidelijk: de nieuwe weg die Melano inslaat, is de spijker op zijn kop. Vrouwen lachen om de herkenbare situaties en kunnen zich daardoor identificeren met het merk.

Fotografie : Insane.today

< vorige case volgende case >

Ook zo toe aan een frisse visuele identiteit? Kom langs.

Mockus.
Bureau voor creatieve communicatie

Willemstraat 91A
6412 AP Heerlen
Limburg - Nederland

045 - 40 40 990
sos@mockus.nl

`