Logo van Mockus.

Creating hotspots…with spots

VRAAGSTUK // 

Annet Koerhuis van Running Fish is marketingadviseur voor horeca- en toeristisch ondernemers. Ze leert deze ondernemers meer gasten te trekken met slimme en creatieve marketing en organisaties die aan gebiedsmarketing doen helpt ze hotspots te creëren. Toch denken veel van deze ondernemers bij het woord advies aan een heel saai iemand, strak in het pak. Iemand die je moet mijden als de pest! Terwijl Running Fish juist draait om opvallende acties en events verzinnen, ludieke pr-stunts uitzetten, mooie verhalen vertellen of een innovatief nieuw concept ontwikkelen! Hoe kunnen we in de huisstijl laten zien dat Running Fish het leuk houdt en marketing zeker niet saai hoeft te zijn?

Annet + vis

ONZE AANPAK //

Bij het woord horeca denken we aan gezellige, lange avonden met vrienden. Wat er overblijft zijn kringen op bierviltjes en vlekken in het tafellaken. Dit inspireert ons om de huisstijl van Running Fish met inktvlekken samen te stellen. De inktvlekken vormen samen een rennende vis op pootjes. Het geeft de huisstijl een creatieve, speelse uitstraling met een knipoog. We kiezen 4 verschillende kleurcombinaties, om de gevarieerde aanpak van Running Fish te onderstrepen.

RESULTAAT //

Running Fish blijft hangen: veel ondernemers herinneren zich het logo, worden nieuwsgierig naar de naam en de persoon achter het bedrijf. Het blijkt een perfecte manier om het gesprek aan te gaan met potentiële opdrachtgevers. 

< vorige case

Blijf ook hangen!

Mockus.
Bureau voor creatieve communicatie

Willemstraat 91A
6412 AP Heerlen
Limburg - Nederland

045 - 40 40 990
sos@mockus.nl

`