Logo van Mockus.

Jouw buurt, jouw project, jouw buitenkans

Gemeente Heerlen

De Buitenkans

Hoe krijgen we burgers echt betrokken bij de invulling van de buitenruimte in hun eigen buurt? Gemeente Heerlen wil voor iedere inwoner de buitenruimte zo prettig mogelijk invullen en hen mee laten denken, zodat ze zich verbonden voelen met hun woonomgeving.
Introductie campagne

lees meer

Beleef 2000 jaar Heerlen in 1 middag

Heerlense Musea

Beleefroute

Heerlen trekt weinig toeristen en recreanten, terwijl de stad een rijk verleden heeft en de musea een boeiend aanbod hebben. Vijf Heerlense musea, ieder op zoek naar meer bezoekers. SCHUNCK*, Savelbergmuseum, Nederlands Mijnmuseum en het Thermenmuseum. Kunnen we samenwerken, ook al zijn we heel verschillend?
Introductie campagne

lees meer

Carriere in drugs... Kansloos!

Provincie Limburg en 33 Limburgse gemeentes

Drugs preventie

In Limburg wordt relatief veel wiet en andere drugs geproduceerd en er wordt veel gedeald. De maatschappelijke schade is groot, maar niet altijd zichtbaar. En hoewel de risico’s en gevaren van dealen of drugs produceren heftig zijn, is het snelle, grote geld aantrekkelijk voor jongeren en mensen met schulden. Met een provinciale preventiecampagne willen de deelnemende gemeenten en andere partners vooral jongeren in Limburg bewust maken van de risico’s en tegenwicht bieden tegen de roep van criminelen.
Bewustwordingscampagne

lees meer

Cultuurwijzer met Pit

SCHUNCK*

Cultuurwijzer

SCHUNCK* is gevraagd door gemeente Heerlen en Provincie Limburg om als penvoerder te opereren voor alle culturele instellingen in Parkstad voor wat betreft de educatieve programma’s. Doel is om instellingen te ontzorgen in administratieve rompslomp en samenwerking in de programmering te stimuleren en scholen gemak te bieden. Maar hoe zorg je ervoor dat dit ‘cultuurloket’ snel bekend en herkenbaar wordt en ook gezien wordt als vertegenwoordiging van alle culturele instellingen in Parkstad?
Visuele identiteit / branding

lees meer

Voor eigenaardige vrouwen

Melano

Doorontwikkeling merkidentiteit

Melano jewelry biedt vrouwen de kans om zelf hun sieraden samen te stellen. Laat zien wie je bent, inclusief al je eigenaardigheden! De opvallende edgy fotografie moet aangevuld worden met een eigenzinnige toon en stijl. Het brand book is er al en het logo ook. Maar hoe maken we van al die losse schakels één samenhangende en sterke identiteit?
Re-branding

lees meer

Duurzame impact op de hele planeet

Mosa.

Duurzaamheidsverslag

Mosa is al jaren toonaangevend als het gaat om duurzaamheid. Maar hoe maak je dat zichtbaar voor de buitenwereld? En hoe kun je dat in een duurzaamheidsverslag verwerken, zonder dat je je verliest in technische details of processen?
Film en beeldcreatie

lees meer

Simon maakt van watervrij wassen een hit.

Arion / Swash

Merknaam en activatie

Arion ontwikkelde de Swash, een wegwerp washandje, zodat bedlegerige mensen gewassen kunnen worden zonder water en zeep. Dat is hygiënischer, comfortabeler en sneller voor de patiënt en tijd- en kostenbesparend voor de zorginstelling. Arion zou de Swash graag op de Zorgtotaal beurs introduceren, maar een stand is zeer kostbaar en bezoekers worden overstelpt met nieuwe producten en diensten. Liever gaat Arion voor persoonlijk contact. Hoe kunnen we de aandacht toch vangen, van bestaande én nieuwe relaties, om vervolgens echt 1-op-1 contact te maken?
Introductie campagne

lees meer

Superior Sports Care: premium black.

Born

Sportieve merkidentiteit

BORN sportvoeding groeit en wil nog meer groeien. In het verleden heeft dat gezorgd voor uiteenlopende stijlen en verschijningsvormen van producten. Sportvoeding is één poot, een nieuwe poot is huidverzorging. Om een groter marktaandeel te veroveren en merkvoorkeur op te bouwen bij de serieuze sporter (prof en amateur), is een sterker merk nodig en een meer consistente verpakkingslijn.
Branding, packaging en campagne

lees meer

Creating hotspots…with spots

Running Fish

Creatieve marketing

Annet Koerhuis van Running Fish is marketingadviseur voor horeca- en toeristisch ondernemers. Ze leert deze ondernemers meer gasten te trekken met slimme en creatieve marketing en organisaties die aan gebiedsmarketing doen helpt ze hotspots te creëren. Toch denken veel van deze ondernemers bij het woord advies aan een heel saai iemand, strak in het pak. Iemand die je moet mijden als de pest! Hoe kunnen we in de huisstijl laten zien dat Running Fish het leuk houdt en marketing zeker niet saai hoeft te zijn?
Visuele identiteit

lees meer
`